Od ožujka do svibnja učenici razredne nastave sudjelovali su u projektu Animacija koja život znači, u organizaciji Instituta za popularizaciju znanosti. Aktivnosti su bile podijeljene u četiri radionice, a izvođači su bili Antonija Veljačić, Petra Radin, Lara Škrinjar i Mario Kovač.
Prvom radionicom naziva animacijska radionica učenicima je približeno savladavanje osnova animacije, a pomoću aplikacije Stop Motion Studio i sami su se okušali u stvaranju animacije. Druga i treća radionica, dramska i kazališna, otvorile su tematiku izražavanja emocija u dramskim izvedbama što je upotpunjeno pretvaranjem svakodnevnih materijala i pribora u likove s emocijama koji su činili cjelovitu priču. Na kraju, prethodno stečena znanja ponovljena su tijekom interaktivnog kviza u sklopu kojeg su bili prikazani i osnovni modeli kvizova.
Svaka radionica donijela je određene izazove, ali i potaknula razvoj kreativnosti i divergentnog mišljenja zbog čega su učenici iz ovog projekta izašli bogatiji za dragocjeno iskustvo i stečena znanja.









